Snabb leverans, mycket prisvärt, jag ser jättebra och väldigt trevlig kommunikation - vad mer kan man önska sig?
Fungerade smidigt med frakt både dit och tillbaka. Ser perfekt i de nya glasen i mina GAMLA bågar. Väldigt nöjd till en mer humant pris än 10 500 kronor som min “normala” tar ut i pris och dessutom nästan tvingar mig att köpa nya bågar för att de säger att “det inte går”. Jag kommer fortsätta använda denna superba tjänst! Jag har massor med äldre Ray Bans etc som jag nu ska skicka in och kunna använda igen efter att ha legat tio år i lådan. Tack
Alltid nervöst att använda en ny tjänst men ni ger väldigt bra info hela tiden vad som händer i processen, sluta inte med det!
Dialogen med Anders som tydligt förklarade alla mina frågor. 5+
Kommer absolut skicka in fler sol+glasögon. Älskar att kunna använda gamla par som legat och egentligen inte haft nått fel mer än att det var fel styrka.
Önskar kanske fler färger på glasen som utökning i framtiden ☺️
Hej Therese! Tusen tack för din fina feedback och för att du uppskattar vår tjänst. Det glädjer oss verkligen att du är nöjd med dina solglasögon och med vår service. Vi hoppas kunna uppdatera färgerna efter sommaren. Ha en underbar sommar :) Vänliga hälsningar, Ville
I can wholeheartedly recommend Swopti. The frame shipping and receiving was very straightforward and the quality of the lenses was very high. They took the time to clean my frame and nose-pads and tighten all the screws before sending them back. Very impressed with the service!
Hi Joel! Thank you so much for your kind words! Have an awesome week ahead! Cheers :) Best regards, Ville